Termeni și condiții de comercializare

1) Primirea și procesarea comenzii, contractul de cumpărare
Comanda cumpărătorului este o propunere de contract de cumpărare iar contractul de cumpărare este încheiat în momentul confirmării consimțământului obligatoriu al cumpărătorului și vânzătorului cu această propunere ( confirmarea comenzii obligatorii de către vânzător). Din acel moment, între cumpărător și vânzător apar drepturi și obligații reciproce.
Prin incheierea contractului de cumpărare, cumpărătorul confirmă faptul că a fost informat despre termene și condiții, inclusiv condițiile de reclamații și este de acord cu acestea. Cumpărătorul este atenționat adăugător despre termene și condiții și despre regulile de reclamații înainte de efectuarea comenzii și are posibilitatea să le studieze.
Vânzătorul își rezervă dreptul de a anula comanda sau o parte a acesteia înainte de încheierea contractului de cumpărare în următoarele cazuri:
– marfa nu se mai produce sau nu se livrează.
– s-a schimbat în mod semnificativ prețul mărfurilor livrate.
În aceste cazuri , vânzătorul va contacta imediat cumpărătorul ca să convină cum se va proceda ulterior. În cazul în care cumpărătorul a achitat o parte sau întreaga sumă a prețului de achiziție, această sumă va fi transferată înapoi pe contul său, contractul de vânzare nu va fi încheiat.
Toate comenzile primite de eshop sunt obligatorii. Comanda poate fi anulată înainte de expedierea acesteia. În cazul în care, comanda nu va fi anulată înainte de termenul de expediere și va fi expediată, vânzătorul poate solicitata rambursarea costurilor de transport. Despre primirea comenzii sunteți informat automat prin poșta electronică – e-mail. În detaliul fiecărui produs și în confirmarea comenzii este estimat timpul de livrare a mărfurilor care nu sunt în stoc. La fiecare produs este afișată informația, dacă este în stoc sau nu.

2) Anularea comenzii
Anularea comenzii poate fi efectuată pe adresa info@cadourifantastice.ro. La anularea comenzii e necesar să indicați numele, e-mailul și numărul comenzii.

3) Modalități de livare:
Marfa este livrată prin firma de curierat.
Dacă cumpărătorul nu va fi gasit la adresa indicata, va primi în cutia poștală notificare despre livrarea comenzii.
La aceste comenzi nu avem posibilitatea de a influența, monitoriza sau comunica cu transportatorul. Greutatea maximala a unui colet este numai 10 kg.
Reclamarea expedierii este posibilă numai la preluare!
ATENȚIE! Dacă coletul este vizibil deteriorat sau dacă este rupta banda de protecție, faceți reclamarea direct la transportator. Pentru daunele apărute la transportare (coletul este vizibil deteriorat) nu este responsabil vânzătorul. Coletul este de obicei livrat in 3 zile lucrătoare.

4) Garanții
Pentru toate produsele vandute si livrate oferim termene de garantie conform legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor, dacă nu este indicat altfel atunci este valabil 24 de luni din ziua preluarii produsului. În unele cazuri incerte, poate fi prelungită perioda de garanție cu 5 (cinci) zile, ca compensare pentru perioada de transport.

5) Discrepanța cu contractul – informații generale
În cazul în care produsul, la preluare de către cumpărător nu în conformitate cu contractul de cumpărare(în continuare “discrepanța cu contractul”), cumpărătorul are dreptul ca vânzătorul, gratuit și fără întârzieri nejustificate, să ajusteze produsul în conformitate cu contractul de cumpărare și în conformitate cu dorința cumpărătorului să-l schimbe sau să-l reparare; în cazul în care o astfel de procedură nu este posibilă, cumpărătorul poate solicita o reducere rezonabilă din prețul produsului sau să rezilieze contractul. Acest lucru nu se aplică în cazul în care cumpărătorul a fost informat despre discrepanță sau a provocat singur această discrepanță. Discrepanța cu contractul, care va apărea în termen de șase luni de la preluare este considerată ca existentă la preluarea acesteia, în cazul în care nu contrazice natura lucrurilor sau în cazul în care se dovedește contrariul.

6) Dreptul de reziliere a contractului
În cazul în care contractul este încheiat prin intermediul mijloacelor de comunicare la distanță (prin Internet, eshop), consumatorul are dreptul de a rezilia contractul în termen de 14 zile de la primirea bunurilor. În acest caz, consumatorul va contacta vânzătorul și de preferință, în scris va informa că reziliază contractul și va specifica numărul comenzii, data achiziționării și numărul de cont pentru restituirea banilor. Rezilierea trebuie să fie primită cel târziu în ultima zi a perioadei de 14 zile.
Această dispoziție nu poate fi înțeleasă ca o oportunitate de a împrumuta bunuri gratuite. Consumatorii, în cazul utilizării dreptului de reziliere în termen de 14 zile de la primirea bunurilor, va restitui vânzătorului toate bunurile primite conform contractului. În cazul în care nu este posibilă restituirea (de ex. între timp, mărfurile sunt distruse sau consumate), consumatorul trebuie să ofere compensații bănești pentru mărfurile care nu pot fi restituite. În cazul în care mărfurile returnate sunt doar parțial deteriorate, vânzătorul poate solicita consumatorului o compensare în afara cererii sale de restituire a prețului de achiziție. Vânzătorul în acest caz trebuie să dovedească prejudiciul suportat. Vânzătorul în acest caz va returna consumatorului prețul redus de achiziție.
La prețul de achiziție care este restituit cumpărătorului, vânzătorul poate adăuga , de asemenea cheltuielile reale suportate pentru returnarea bunurilor.

Cum se procedează pentru returnare:
– Vă rugăm să ne informați despre intenția de a returna produsul la adresa info@cadourifantastice.ro, ideal ca răspuns la emailul de creare a comenzii.
– În email indicați:
– Numărul comenzii.
– Denumirea produsului care doriți să-l returnați (numai în cazul când returnați o parte din comandă ).
– Motivul returnării ( mărimea mică, nu funcționează, e deteriorat etc… )
– Numărul de cont pentru restituirea banilor
– Informatii despre modalitatea de expediere a produsului
– Emailul trimis vă rugam sa-l atașați la colet.

Folosiți întotdeauna hârtie pentru ambalaj sau carton, ca să nu se deterioreze ambalajul original. Nu expediați prin ramburs. Vă recomandăm să asigurați produsul.

Adresa pentru returnarea produselor:
Coletăria.ro
921 87 097
Str. Mihai Eminescu nr. 38, corp A
030167 Bucuresti

Societatea comercială
VISO TRADE s.r.o.
Pravdova 837, 377 01 Jindřichův Hradec II, Republica Cehă
Număr de înregistrare: 26108321

7) Livrarea și alte condiții
Unele comenzi pot fi ambalate în câteva colete. Taxa poștală v-a ramâne neschimbată.

8) Modalități de plată
Modalitatea de plată poate fi aleasă înainte de selectarea modului de transport. Preturile sunt indicate în lei românești. Toate modalitățile de paltă sumt incluse în prețul transportuji.
Ramburs – produsul comandat îl expediem prin poștă și îl veți achita la livrare în numerar.

9) Securitate
Toate informațiile interne (parole, nume) sunt codate. Pentru efectivitate și rapiditate nu codam informațiile generale (informații despre produse).

10) Reclamarea
Dacă produsul comandat este deteriorat sau nu funcționează, procedați conform procedurii de reclamare. Returnarea produselor din motiv de reziliere a contractului este descrisa în punctul 5.

11) Procedura de reclamare
Produsele care pot fi reclamate, trebuie să fie transmise spre examinare imediat după descoperirea defectului, trebuie să fie curate și cu documentația corespunzătoare, cu descrierea problemei sau poate fi indicată localizarea defectului.

Cum se procedează pentru reclamarea produselor
– Informați-ne despre apariția condițiilor pentru reclamare la adresa info@cadourifantastice.ro, ideal ca răspuns la emailul de creare a comenzii.
În email indicați:
– Numărul comenzii
– Denumirea produsului, care doriți să/l reclamați
– Motivul reclamației – defectul.
– Numărul de cont.
Vă vom informa prin email despre procedura care urmează.

În cazul respingerii cererii de reclamare de către vânzător cumpărătorul are dreptul de a contacta ANPC(Autoritate Națională pentru protecția consumatorului) pe pagina http://www.anpc.gov.ro/.

Vanzatorul nu își asumă nici o responsabilitate pentru daunele rezultate din exploatarea produselor, proprietăți funcționale și daunele rezultate în urma utilizării necorespunzătoare a produselor, precum și daune cauzate de evenimente externe și manipulări greșite. Pentru acest defecte nu se oferă nici perioada de garanție.
Din motive de igienă pentru reclamație sunt admise numai produsele curățate în mod corespunzător.

Vă mulțumesc pentru timpul petrecut citind aceste condiții de termene.

Informații pentru cumpărători: în cazul unor modificări vor fi aplicate, termenii și condițiile care erau în vigoare la data cumpărării.